2014. május 12., hétfő

Polaroidok.

Kedveskéim!c:
Sajnálom, de mint azt a címből is kitalálhattátok, most nem résszel jövök, ugyanis ezen a héten konkrétan netezni alig volt időm, nem hogy nyugodtan leülni, és részt írni.
SZÓVAL. Úgy döntöttem, most egy kicsit mással jövök. Mivel tegnap megvettem Simon Márton Polaroidok c. könyvét, és miközben kiolvastam, bejelöltem a nekem legjobban tetsző "polaroidokat", ezért úgy gondoltam, hogy most akkor ezt meg osztom Veletek, a rész helyett. Mivel én I M Á D T A M, gondoltam másoknak is tetszhet. Ha még nem ismernétek, akkor most megismeritek, ha meg már hallotatok róla, nagyjából tudjátok miről lesz szó. :)
Akkor ennyi lett volna a bevezető.
ENJOY!<3

Az ínyencségekhez ajánlott zene-bona1
Az ínyencségekhez ajánlott zene-bona2
Az ínyencségekhez ajánlott zene-bona3



439 Ha rosszul érted félre,
       az egész nem jentett semmit.

399 Csak ilyen távolról mutatom,
       hogy ne lássam egészen én sem.

041 Sok félreértett tévedés.

028 -Nem is tudtam, hogy szereted a maratont.
       -Mert nem is szeretem.
052 Ez mind másképp van,
       mint gondolod.

090 Csak nyugodtan,
       úgyis rosszul fogsz dönteni.

420 Csak képzeld el,  mi mindent
       csináltál már eddig a kezeiddel.

064 Az élet szép,
       csak te vagy szar.
065 Az élet szar,
       Te legalább szép vagy.

066 Ettől még nem.
224 Zúg a mikró.
       Leléptél vagy leléptem,
       nem emlékszem.

354 Szia, én a fekete doboz vagyok.

205 Nézzük egymást a folyóval, és
       felejtünk.

351 Végülis 11 éves
       korom óta várom,
       hogy rákos legyek.

322 Mekkora poén lenne,
       ha tényleg lenne feltámadás.

413 Fekszel, mint egy telefonfülke
       kirúgott ablaka.

116 Évekkel ezelőtt beleszerettem
       a szlovén hasonmásodba.

067 Még elkaptam
       tőle a náthát, aztán meghalt.

349 Milyen jó, hogy nem látni
       a korláttól a szakadékot.

343 Már nem rágom a körmöm,
       csak 2 percenként vágom.

334 A szerelem elmúlik, a bűntudat soha.

287 A csomagolást általában megtartom.
       Így vagyok veled is.

251 Van még lecsó.

332 Az idő egy szuszogva kocogó, kövér kisfiú.

447 Attól, hogy a szemem hozzászokik
       a sötéthez,
       én még nem tudok.

368 Fogmosás.
       Sose lesz vége.
298 Öltözködés.
       Sose lesz vége.
369 Véged.

453 A szomszéd néni
       kitett egy tányér tejet az ajtaja elé
       a szellemeknek.

377 Mint egy eltévedt búvár.
333 Lelkesen süllyedek.

297 Meg az ég ötszöge.

446 Interjú. Csend.
       -Mit mentene ki egy égő házból?
       -A lángokat.
140 Sötétítőn fák
       árnyéka lebeg és én
       el vagyok cseszve.

218 Nézni a száj
221 Nézni a kéz
301 Pad-thai.

242 Elkényesztetsz.

175 Csak ne fogy el.

240 Megpróbálni elhinni.
241 Aztán megpróbálni nem hinni el.

217 Zöld, bőrradiros tusfürdő.
      Szerintem az ilyeneket eleve
      emléknek gyártják.

335 Gondoltam,
       megmutatom neked
       az új melleimet.

265 Csinos.

201 Nosztalgia a jelen iránt.

202 A szeretleken nagyjából azt értem,
       hogy hiányzol akkor is,
       ha itt vagy.

336 Lényszíves aludj a vállamon.

458 Nem fény,
       arany árnyék.

173 A föl alatt.

215 A földön talált pillangót benzinkútról kivinni.
       Füvön meghalni jobb, gondolom.

011 Az ágyadon fekszem és a
       tériszonyról olvasok.

261 Te vérzel vagy én?

228 -Sehol se vagy.
       -Nem vagyok sehol.
246 Na jó, de hova lettek a fák?

249 A szavaim nem forgatja ki,
       csak engem.

252 Felelőtlen vagy.

247 Állat vagy.

185 A mélyben semmi szép nincs.
186 Csak a függés szobrai.

253 Nekem nem muszáj hazudnod.
254 De a többieknek igen.

172 Látod, ez lett belőled is.
       szavak,
       pedig tényleg hiányzol.

260 Most pedig megtanítalak szeretni,
       ezek voltak az utolsó mondatai.

270 Gyere vissza.

405 Meghalok.

155 Elméletileg jók vagyunk.

126 Kurvára félek.

291 Amikor egy óra múlva kiszedték
       a ketrecből, a fiatalember azt mondta,
       azért mászott be, mert meg akart halni.
       Akkor mondták meg neki, hogy itt évek óta
       nincsenek oroszlánok.

328 A kávé kijön a nadrágból,
       a hányás nem.

087 Van vagy 3000 könyvem.
       Nem segít.

499 Erről a letarolt nyírfaerdő
       pontosabban tudna mesélni.

362 Nem bocsátom meg, hogy lecseréltél
       valami öregre és unalmasra.
363 Nem bocsátom meg,
       hogy december van.

379 Sötétben végképp nem nézek tükörbe.

340 A szív egy tropikárium,
       a közepén ülve
       halas szendvicset eszik egy szipogó gyerek.

105 Polip szemén a könny.

308 Én már a semmit a te szádból nem hiszem el.

315 Mostantól fázom.

196 Képzeld el, hogy kitekered
       egy madár nyakát,
       aztán eléd áll, és elmondja milyen érzés.

473 Látod,
       azóta hordok színeket,
       például szürkét.

491 Ez nem vers, hogy csak úgy véget érjen.

511 Áll a maradék az ágyam mellett
       és őriz, mint kórházban haldoklót
       a narancslé.

484 Mielőtt elkezdtem csapkodni meg dobálózni,
       gondosan eltettem a képed a polcról.

519 Nem esik,
       szökik a víz az égből.

372 Itt az ideje
       kihányni a linzert.

515 És mint egy lekopott klaviatúrán,
       nem tudom,
       mi lesz.

225 Sár,
       úgymond.

376 Egy életre szól,
       de tekintve az életet,
       ez nem valami nagy dolog.

256 Zombirománc.

189 Könyörgöm fogyj el.

385 Ez egy olyan szimbólum,
       ami önmagát jelenti.

524 Hazudjunk valamit.
       Ennél bármi  jobb.

412 Nézd,bazdmeg, őzikék.076 Vadlúd viszi az eget.
       Vissza ne hozd.
                                                                       
528 Van bennem két meztelen ember.

436 Azt mondta elmegy, és kitalálja magát,
       mint Isten a csöndet.
432 Azt mondta, dehát maradok,
       és pakolt tovább.

439 40 kiló heroin az hány halál?
   
044 Rúzsba harapni.

094 Ez mind szemét lesz egyszer.
091 Ez mind szemét.

051 Tej.

472 Hogy legyen mire mondani,

       hiányzik.
520 Nevezzük
       egyéb fogalmak híján
       életnek.

207 Mint egy törés,
       várod, hogy emlék legyek.

450 Te meg döntsd hátra nyugodtan
       az ülést és aludj.
       Még sokáig, nagyon sokáig nem érünk oda.

533 És ezt is megírod?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése